Una dintre metodele de SLĂBIRE NATURALĂ cele mai folosite în Japonia, Rusia si Coreea de Sud! Rețeta și… contraindicațiile

deal-v14235114691

Una dintre metodele de slabire naturala cele mai folosite in Japonia, Rusia si Coreea de Sud este reteta cu cafea verde si ghimbir. Datorita rezultatelor foarte bune pe care le are, aceasta reteta de slabit foarte apreciata in tarile din Orient a castigat in ultimii ani mult teren si printre femeile din tarile occidentale.

Cateva studii europene au incercat sa verifice daca dieta cu cafea verde si ghimbir are chiar rezultatele despre care se vorbeste iar concluzia a venit ca o confirmare, cele mai multe dintre participantele supraponderale la aceste experimente au pierdut in greutate un numar de kilograme semnificativ. S-ar parea ca cele mai vizibile rezultate au fost impotriva maselor de grasime de pe abdomen si de pe picioare (pana la 16% din tesutul adipos), fara ca simultan sa se tina o dieta alimentara speciala sau sa practice si un program de exercitii fizice.

Participantele la studiu au trebuit sa bea cate 1-2 cesti de cafea verde cu ghimbir zilnic timp sa 4 saptamani, Cafeaua verde este deja celebra pentru reducerea poftei de mancare dar in acelasi timp are si o usoara actiune diuretica precum si efect laxativ. Ghimbirul completează cu succes aceste proprietăți ale cafelei, și, în același timp, întărește imunitatea, imbunatateste starea pielii si curata organismul de toxine.

Modul ideal in care ar trebui administrata aceasta reteta de cafea verde cu ghimbir: o ceasca dimineata pe stomacul gol, iar a doua undeva la mijlocul intervalului dintre prânz si ora la care mergeti la culcare. Sub nici un motiv, a doua cana nu trebuie bauta mai tarziu de ora 6 seara, deoarece in acest caz s-ar putea sa aveti dificultati in a adormi.

Diferentele dintre cafeaua verde si cafeaua prajita

Una dintre diferentele principale este data de faptul ca aportul de cofeina din cafeaua verde este mai greu de utilizat de catre organsimul nostru. Pentru ca bobul nu trece printr-un tratament termic ca in cazul cafelei prajite, cofeina din bobul de cafea verde ramane legata in compusi complecsi,si ca rezultat, consumul de cafea verde mai putine efecte adverse care pot sa apara la consumul excesiv de cafea prajita: tahicardie, extrasistole, neliniste, insomnie etc.

In cafeaua verde exista o cantitate mult mai mare de antioxidanti decat in cafeaua prajita. In mod special acizii clorogenici, o ramura din familia compusilor fenolici, si metabolitul lor, acidul ferulic, se gasesc la un nivel mai ridicat in cafeaua verde, deoarece prin procesul de prajire al cafelei, o parte dintre ei se pierd. Acesti acizia clorogenici (CGA) sunt apreciati ca foarte benefici pentru organismul uman deoarece efecte biologice de tip antiinflamator si antioxidant. Principalii compusi din cafeaua verde sunt acidul caffeoilquinic (CQA) si acidul dicaffeoilquinic (diCQA).

Numeroase studii biochimice au aratat ca acesti compusi au o excelenta biodisponibilitate, deci organismul ii poate absorbi si utiliza cu usurinta. Acest beneficiu este foarte important deoarece antioxidantii din multe alte alimente, desi prezenti, nu ajung sa fie folositi din cauza imposibilitatii organismului uman de a-i absorbi eficient.

Alte proprietati benefice pe care le are cafeaua verde

Efecte benefice asupra aparatului cardiovascular si asupra hipertensiunii arteriala: acizii clorogenici scad nivelul de homocisteina (un metabolit asociat cu riscul crescut de ateroscleroza) si scad tensiunea crescuta. In plus, cafeaua verde nu determina intoxicatie cofeinica in dozele uzuale, deci inima nu este supusa unor eforturi suplimentare. Reactivitatea vasculara este crescuta de cafeaua verde, iar rata cardiaca, este diminuata.
Detoxifiere: Un studiu realizat la universitatea japoneza din 大阪 a demonstrat proprietatea cafelei verzi de a ajuta la eliminarea a 23 tipuri toxine din organim.
Efecte benefice impotriva dibetului zaharat: au fost semnalate mai multe mecanisme de actiune, dar cel mai probabil pare a fi cel de stimulare a sensibilitatii la insulina.
Imbunatateste memoria si capacitatea de concentrare. Un experiment realizat la Universitatea din Sydney pe 124 de studenti impartiti in doua grupe a aratat ca grupa studentilor care a consumat cate o ceasca de cafea verde cu 30 minute inainte de a invata au avut un grad de retinere al informatiei cu 46% mai ridicat decat al grupei care nu a consumat cafea verde.
Proprietati antinflamatoare, antipiretice si antiseptice: cafeaua verde este un „dezinfectant” natural puternic si poate fi utila in lupta cu bacteriile si virusurile.
– Efecte de energizare a organismului si antidepresive.
Proprietati antihiperlipemice: inca insuficient studiate, unele studii arata ca extractul de cafea verde ar scadea colesterolul rau si l-ar creste pe cel bun.Doua studii in curs, unul olandez si altul brazilian, urmeaza sa demonstreze acest lucru in anul 2016.

Cafea verde si ghimbir, reteta de preparare

Cel mai bun mod de preparare ai nevoie de 2-3 lingurite de cafea verde proaspat macinata pentru o cana de apa(200ml) si un varf de lingurita de ghimbir(atentie, nu scapati prea mult ghimbir, ca va fi un chin sa o beti dupa asta ) . Se poate prepara ca decoct sau ca o infuzie.

Daca o preferi sub forma de decoct, adauga cafeaua si ghimbirul in apa, iar dupa ce aceasta da in fiert, ia recipientul de pe aragaz. Asteapta cateva secunde, apoi pune licoarea din nour pe foc si se mai aduce inca o data la temperatura de fierbere. Opreste focul si acopera recipientul pentru 1-2 minute, apoi poti bea cafeaua. Daca o prepari sub forma de infuzie, pune intr-o cana cafeaua si ghimbirul, iar peste ele adauga apa fiarta. Acopera cana timp de 2-3 minute, apoi iti poti savura relaxata cafeaua.

Daca ti se pare ca gustul este prea amarui sau prea puternic, poti adauga la prepararea cafelei verzi cu ghimbir fie putin zahar brun sau putina miere, fie scortisoara sau 2-3 cuisoare, fie zeama de lamaie. In cazul in care vei opta pentru zeama de lamaie, vei avea un aliat in plus impotriva kilogramelor nedorite si a toxinelor din organism. Daca o preferi rece, pentru a te racori intr-o zi caniculara, o poti tine in frigider, iar inainte de a o consuma poti adauga zeama de la o jumatate de lamaie si o poti indulci dupa gust cu 1-2 lingurite de miere de albine

Bea cate doua cafele verzi pe zi , hidrateaza-te corect, evita pe cat posibil alimentele nesanatoase si fa cel putin o usoara activitate fizica, iar rezultatele asupra siluetei nu vor intarzia sa apara.

Ofera-le acest preparat si invitatilor tai, asezand ceasca de cafea verde pe o farfurie decorata cu bucati de radacina de ghimbir. Iti garantam ca vor fi impresionati!

Pentru o aroma desavrsita poti adauga in cafea si 2-3 cuisoare, o bucatica de 2,5 cm de baton de scortisoara, 3-4 frunze de menta, un varf de lingurita de nucsoara si cateva seminte de anason. Lasati amestecul sa infuzeze timp de 5 minute dupa ce-l luati de pe foc, adaugati dupa gust zahar brun si apoi savurati-l inghititura cu inghititura

Contraindicatii
Cafeaua verde cu ghimbir are si cateva contraindicatii. Femeile insarcinate care alăptează, cei care sufera hipertensiune arterială, cei care are probleme de somn, și, în general cei cu o excitabilitate crescută a sistemului nervos sunt sfatuiti sa evite consumul de cafea verde.

sursa: frunza-verde.ro

loading...

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *