Ce nu face omul zilelor noastre ca să capete faimă? Vă mai amintiți melodia Asereje a trupei Las Ketchup? Specialiștii au demonstrat că este un imn satanic

ajerehe

În anul 2002, trei surori formează un grup și devin peste noapte vedete în toată lumea, prin prisma lansării unei piese greu de înțeles, dar antrenantă și cu mare priză la public.

Piesa „Asereje” este inclusă pe albumul numit „Las hijas del Tomate” (Fiicele Roșiei), care s-a vândut în 12 milioane de copii și a câștigat 12 discuri de platină. „Asereje” a fost unicul hit răsunător al trupei.

Câțiva specialiști din Mexic de la ziarul „El Heraldo de Chihuahua”, studiază mesajul piesei și demonstrează că melodia nu este decât o închinare a lui Satan. Titlul piesei înseamnă „o ființă păgână”, după ce este dezarticulat și despărțit pe litere. Litera A corespunde numărului unu, SER înseamnă ființă, apariție și EREJE se traduce prin eretic, păgân.

Prima strofă a cântecului invocă apariția lui Satan însuși la miezul unei nopți cu lună plină, momentul prielnic al ritualurilor: „Uite cine se apropie, la colțul străzii vine Diego legănându-se cu luna în pupile și cu costumul ca apa mării ca niște resturi de contrabandă”.

Analiștii apreciază că luna nu se poate oglindi decât noaptea, culoarea albastră este cea preferată de diavol, iar hainele de contrabandă scoate în evidență ilegalitatea, infracțiunea ca activitate preferată a acestuia. Analiza continuă: …și acolo unde nu mai încap suflete,(referire la infern) acolo se bagă să danseze, posedat de ragadanga (cuvânt apreciat ca provenit de la verbul ganar=a câștiga)…și DJ-ul care îl cunoaște cântă imnul de la 12(momentul sacrificiilor satanice)…pentru Diego cântecul cel mai dorit, și dansează, se bucură, cântă”.

Refrenul incomprehensibil, dar suficient de antrenant, pare să fie și cheia mesajului. „Aserejé, ja, de je, de jebe tu de jebere sebiunouva, majabi an de bugui an de buididipi”.

Aici analiști au descifrat următorul mesaj: O ființă păgână va coborî și ne va ghida. În cea de-a doua strofă fetele aduc aminte de vrăjitorii și finalizează cu un mesaj direct: „Cel ce are ureche să audă, iar cine nu, să continue să  asculte și să murmure, în cazul meu nu aș îndrăzni”.

Albumul „Fiicele Roșiei”, sintagmă imposibil de imaginat, deci nepământesc, s-a vândut în 12 milioane de copii și a câștigat 12 premii, adică în număr de tot atâția câți discipoli a avut Dumnezeu.

Mexicanii care au analizat melodia nu au uitat să menționeze că în timpul filmărilor videoclipului fetele nu se mișcă normal, ci stau cu mâinile sus, parcă legate, prizoniere a ceva, cel mai probabil a diavolului, după ce au făcut pactul pentru succes. „Asereje” a fost unica melodie a trupei care le-a adus încasări colosale.

La apariția acestei analize, mai mulți membrii ai Bisericii au fost de acord cu ea, însă în rândul fanilor a stârnit hohote de râs și se consideră că totul a fost o strategie de marketing a trupei.

sursa: Cyd.ro

 

loading...

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *