Dieta cu pepene roșu. Durează 5 zile și slăbești 3 kilograme

pepene rosu

Daca esti vrei o dieta rapida, usoara si sanatoasa, care sa te scape de 3 kilograme in cateva zile, atunci dieta cu pepene rosu este ceea ce cauti. Pepenele rosu contine doar 30 de calorii la 100 de grame, este alcatuit intr-o proportie de 92% din apa si mentine corpul hidratat, contine fibre, esentiale pentru o digestie accelerata si este bogat in nutrienti importanti pentru a avea o stare buna de sanatate si cat mai multa energie.

Pentru ca este o dieta hipocalorica, dieta pe care ti-o prezentam azi, nu trebuie tinuta mai mult de 5 zile.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Cum arata meniul dietei de 5 zile cu pepene rosu?

MIC DEJUN

Ziua 1: o ceasca de cafea sau ceai verde (fara zahar), 2 crackeri din cereale integrale, un iaurt simplu si o felie de pepene rosu.

Ziua 2: o ceasca de cafea sau ceai verde (fara zahar), o felie de paine integrala si o felie de cascaval.

Ziua 3: o ceasca de cafea sau ceai verde (fara zahar), o felie de paine integrala, 2 felii de sunca presata de curcan, o felie de pepene rosu.

Ziua 4: o ceasca de cafea sau ceai verde (fara zahar), o felie de paine integrala, un ou fiert, o felie de pepene rosu.

Ziua 5: o ceasca de cafea sau ceai verde (fara zahar), o felie de paine integrala, o felie de branza si o felie de pepene rosu.

Gustarea de dimineata

Intre mic dejun si pranz poti sa mananci cat pepene rosu vrei.

PRANZ

Ziua 1: o friptura de orice fel cu o garnitura de broccoli, o salata verde cu castraveti si rosii, o lingura de ulei de masline si suc de lamaie.

Ziua 2: un piept de pui la gratar sau fiert, un iaurt simplu si o portie de fasole verde fiarta cu putin usturoi si cateva rosii cherry.

Ziua 3: o bucata de peste fript sau fiert cu o garnitura de ciuperci sau un platou de legume de care iti plac plus un iaurt simplu.

Ziua 4: o friptura cu 2-3 linguri de orez integral fiert si un iaurt simplu.

Ziua 5: un piept de pui la gratar sau fiert servit cu un piure de morcovi sau o garnitura de legume fierte, un iaurt simplu.

Gustarea de dupa-amiaza

Ca si la gustarea de dimineata, poti consuma cat pepene rosu vrei.

CINA

Ziua 1: o supa crema de legume cu o ceasca mica de crutoane.

Ziua 2: o farfurie de ciorba de legume cu o aripioara de pui si o felie de paine integrala.

Ziua 3: mamaliga cu o lingura de smantana, un ou fiert si o felie de branza.

Ziua 4: o salata mare cu legume, verdeturi si 3 linguri de linte fiarta, plus o lingura de ulei de masline si suc de lamaie.

Ziua 5: o farfurie de ciorba de fasole sau linte cu un castronel mic cu orez fiert.

In caz ca ti se face foame foarte rau, poti consuma cateva migdale, o banana, legume fierte.

sursa: dietetik.ro

loading...

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *