Dovada că nu contezi sau cum funcționează „marele mincinos”-Televiziunea. Câteva fraze memorabile ale mogulului media Adrian Sârbu

mass-media-manipulation

Aceste cuvinte se pare că au fost rostite de mogulul media Adrian Sârbu pe plaja de la Vadu, unde a vorbit în fața unor tineri corporatiști aflați acolo la un seminar organizat de o bancă din România.

„Atunci am luat o decizie antreprenorială, pe care azi pot să mi-o amendez axiologic, dar nu mi-o voi amenda niciodată ontologic, al existenţei Pro TV şi a contribuţiei noastre la ceea ce a urmat după aceea. Am luat o decizie de diversiune. Ştirile de la ora 5 sunt o mare diversiune. Adică, hai să arătăm oamenilor şi partea pe care doresc s-o vadă, dar se feresc s-o recunoască. Ştirile de la ora 5 au recapturat un public care ar fi dispărut la Antena 1, în plus am retabloidizat şi ştirile de la ora 7.”

„Din plictiseală, pentru că plictiseala este un foarte important vector al creativității, am creat acest PRO TV, care, bineînțeles că trebuia să fie altfel”

„ Am testat tot poporul român, l-am testat cu PRO TV și am vrut să vedem dacă poporul român poate fi convins că el contează la nivel global și am făcut campania pro-NATO dacă vă amintiți (…) și am încercat acest exercițiu și, într-adevăr, a venit Clinton la București și am primit o promisiune că o să intrăm în NATO”

 „Au existat și programe extraordinar de plictisitoare la PRO TV: talk showuri cu Manolescu sau cu jurnalişti celebri”

 „Se dezvolta, prin 1995, un puternic curent populist condus de Antena 1. Tot ce părea respect pentru libertate, democraţie, valori occidentale, începea să se clatine. Ţara era condusă prost, asteptările oamenilor nu erau împlinite şi erau concurenţi ai noştri care credeau că pot capta acest curent negativ, care putea să fie mult mai grav pentru România”.

„Noi pierdeam audienţă, aveam investitori faţă de care aveam o răspundere, aveam obligaţia să ne menţinem în main stream, aveam 10.000 de angajati care trebuiau să aibă ce mânca”

“Gândul” e singurul produs media care are o identitate şi o poziţie independentă în România. Când a fost făcut era un produs de nişă, al triştilor şi obosiţilor. Acum sunt 300.000 de cititori, care sunt foarte activi şi puternici, e un mic proiect cam la acelaşi nivel emoţional, ca pariu, cu PRO TV

„Teasingurile sunt toate forţate şi la „Gândul”. Suntem de acord, lucrez cu colegii ca să renunţe la acest stil. Noi aveam de ales între a atrage oamenii şi a scrie political correct”.

Deci, cam așa funcționează treburile din spatele micilor ecrane…

sursa: reportervirtual.ro

 

loading...
loading...

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *