Magneziu natural făcut în casă bun pentru insomnie, stres și anxietate

Din nefericire, deoarece milioane de oameni se confruntă cu dificultăți de a adormi noaptea sau sufera de anxietate și de stres, ei apeleaza la ajutoare sub formă de pastile, care pot provoca numeroase efecte secundare.

Pe de altă parte, există o nouă alternativă naturală care vă poate ajuta să luptați împotriva insomniei și să vă ameliorați anxietatea și gingiile de stres cu magneziu. Magneziul este un mineral versatil, necesar pentru numeroase funcții corporale. El calmeaza muschii, amelioreaza stresul si, desigur, te ajuta sa adormi.

Michael J Breus Ph.D. spune:

„Vorbesc adesea cu pacienții mei despre importanța magneziului și despre rolul său critic și uneori sub-recunoscut în somn și sănătatea generală. Am văzut mulți pacienți care beneficiază de creșterea consumului de magneziu, prin dietă și suplimente. Nu este neobișnuit ca oamenii, în special femeile, să aibă un nivel de magneziu mai mic decât cel optim.

Deoarece magneziul joacă un rol atât de larg răspândit în organism – este unul dintre cele 24 de vitamine și minerale esențiale – nivelurile scăzute de magneziu pot arunca multe funcții ale corpului în afara cursului și pot ridica riscuri pentru probleme cronice de sănătate.

Nivelurile de magneziu sănătoase protejează sănătatea metabolică, stabilizează starea de spirit, ține stresul sub control, promovează somnul mai bun și contribuie la sănătatea inimii și a oaselor. ”

Mai mult, el explică:

Insomnia este un simptom comun al deficienței de magneziu. Persoanele cu magneziu scăzut au adesea un somn neliniștit, trezinduse frecvent în timpul nopții. Menținerea nivelului sănătos de magneziu duce adesea la un somn mai profund și mai sănătos. Magneziul joacă un rol în sprijinirea somnului profund și restabilind prin menținerea unor niveluri sănătoase de GABA, un neurotransmițător care promovează somnul „.

În plus,

„Magneziul joacă, de asemenea, un rol esențial în reglementarea sistemului de răspuns la stres. Deficitul de magneziu este asociat cu creșterea stresului și a anxietății. Cercetarile recente indica faptul ca deficienta de magneziu poate afecta negativ sanatatea intestinului si este legata de comportamentele de anxietate.

Într-o combinație cu gelatină, se va lupta cu inflamația și va calma corpul. Iată cum să pregătiți aceste gume de magneziu naturale și sigure și să tratați aceste probleme de sănătate:

ingrediente:

5 linguri de citrat de magneziu

3 linguri de pulbere de gelatină organică

250 ml suc de lamaie

1 lingura de îndulcitor organic (sirop de artar, miere, stevia)

Un vârf de sare de mare sau de himalayan

Instrucțiuni:

Se amestecă pulberea de magneziu și sucul de lămâie și se va spuma, adăugând o lingură de pulbere la un moment dat. Apoi, turnați amestecul într-o oală, adăugați gelatina și amestecați. Pe foc mediu, încălziți amestecul pentru a dizolva gelatina și adăugați sarea și mierea.

Nu o suprasolicitați cu mâna pentru a împiedica spumarea și gătiți până când veți obține ¾ cesti de lichid. Puteți adăuga mai mult suc dacă aveți nevoie de mai mult lichid. Apoi, turnați amestecul în forme sau în tava de copt și puneți-l în frigider timp de 30 de minute.

Păstrați-le într-un container etanș la frigider. Ar trebui să aveți până la 5 gume pe zi, dar dacă nu ați utilizat suplimente de magneziu înainte, începeți cu o doză mai mică de câteva dintre ele.

Sursa: tocmaiamaflat.com

loading...

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.