O dietă unică! Slăbește sănătos până la 13 kg în doar 15 zile

dieta-barbat

E timpul să slăbim, deoarece acum o putem face foarte eficient. Și nu e deloc complicat, cel mai important lucru este să ne hotărâm să schimbăm obiceiurile alimentare. Atunci când ne gândim ce să mâncăm, urcăm la un nou nivel de conștientizare, și anume că nu suntem animale care mănâncă orice întâlnesc în cale.

Cu cât e mai sănătoasă mâncarea noastră, cu atât sunt mai sănătoase corpul și mintea! Psihologii au dovedit că o persoană care a slăbit cât de puțin, se simte mai încrezătoare în sine decât cea care cu tristețe se uită la imaginea sa din oglindă și doar visează să slăbească fără să facă nimic pentru asta.

Dieta pe care v-o propune Perfect-ask.com spre atenție este extrem de eficientă. Ea se bazează pe o renunțare aproape completă la carbohidrați, dar în același timp este destul de echilibrată. Acest plan de alimentație este util pentru persoanele care au dificultăți de digestie și sunt nemulțumite de starea pielii lor.

În doar două săptămâni veți slăbi, veți arăta mai sănătoși și vă veți simți mai energici! Și cel mai surprinzător este faptul că trebuie să mâncați în fiecare zi produse destul de gustoase…

Luni

La micul dejun: 1 portocală (se poate și grapefruit, piersică, ananas sau alte fructe similare, important este să nu fie banană), 2 biscuiți (din grâu integral sau cereale), cafea sau ceai fără zahăr.

La prânz: 1 portocală, 1 ou fiert, iaurt.

La cină: 2 ouă fierte, 2 roșii, 500 g de salată de legume (se poate doar castraveți), 2 biscuiți.

După cum puteți vedea, dieta presupune o cină destul de sățioasă, nu va fi nevoie să dormiți cu stomacul gol. Este important să beți multe lichide în timpul acestui regim alimentar și trebuie să fie exclusă sarea. Sarea poate fi înlocuită cu ierburi și condimente, piper și chimion pentru prepararea salatelor, peștelui, cărnii și legumelor.

Marți

La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.

La prânz: 1 portocală, 1 ou fiert, iaurt, 2 biscuiți.

La cină: 120 de grame de carne (de preferință de vită), 1 roșie, 1 biscuit.

Miercuri

La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.

La prânz: 1 portocală, 1 ou fiert, iaurt, salată de legume.

La cină: 120 de grame de carne, 1 portocală, 1 biscuit, cafea sau ceai.

Joi

La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.

La prânz: 120 de grame de brânză degresată sau brânză de vaci, 1 roșie, 1 biscuit.

La cină: 120 de grame de carne, 2 roșii, 1 măr, 1 biscuit.

Vineri

La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.

La prânz: 200 de grame de pește gătit la aburi, 1 roșie, 1 biscuit.

La cină: 200 de grame de legume fierte (morcovi, ceapă, varză, cartofi, fasole), 1 ou fiert, 1 roșie.

Surpriză! La sfârșit de săptămână puteți mânca ceea ce mâncați de obicei! Important este să nu mâncați prea mult, să nu consumați băuturi alcoolice, să evitați alimentele cu conservanți și să nu folosiți sarea. În doar 15 zile veți slăbi considerabil, mai ales că regimul alimentar strict nu trebuie urmat în fiecare zi, căci la sfârșit de săptămână vă puteți permite o mică sărbătoare. Minunat, nu-i așa?

O dietă cu un consum limitat de carbohidrați are întotdeauna un rezultat bun. Când veți obține greutatea dorită, va trebui ca o dată pe săptămână (în zilele de luni, de exemplu) să urmați meniul prezentat mai jos, și astfel kilogramele date jos nu vor mai reveni!

La micul dejun: 2 căni de apă cu suc de lămâie.

La prânz: 1 ou fiert, 1 biscuit, 1 roșie, 1 măr.

La cină: 1 ou fiert, 1 biscuit, 1 roșie.

Această dietă simplă și eficientă va fi un adevărat ajutor pentru toți cei care mult timp au visat să scape de kilogramele în plus. Oferă un rezultat de 100%, dacă este urmată întocmai, astfel încât pierderea celor 10-13 kilograme în două săptămâni este foarte posibilă.

“Conținutul tuturor articolelor este doar informativ și nu poate fi un substitut pentru sfatul medicului. Pentru un diagnostic corect, vă recomandăm să consultați un medic specialist.”

sursa: Perfect-ask.com

loading...
loading...

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *