Povestea de la Odorheiu s-a REPETAT la o ZI distanță

Hipermarketul Kaufland a fost amendat cu suma de 10.000 de lei pentru evenimentele umilitoare prin care a trecut un român în România.
Conform newsbv.ro, amenda a fost dată după ce întâmplarea s-a repetat cu un comisar de la Protecția Consumatorului. Acesta s-a dus în același loc și a solicitat, în limba română, să fie servit. Povestea s-a consumat în mod identic: a fost refuzat!
sursa: evz.ro
Conform Codul Muncii actualizat 2017 (Legea nr. 53/2003), Art. 16 (1) Contractul individual de muncă se încheie în baza consimţământului părţilor, în formă scrisă, în limba română. […]”
Cum oferiti „cursuri de limba romana” unui angajat care lucreaza cu publicul in Romania ? Nu ar fi trebuie sa cunoasca limba inainte ?
Cum a semnat contractul de munca, fisa postului fara sa cunoasca limba romana ?
Daca era in afara programului de „servire a clientilor” de ce a luat bani clientului ? – conform legii a incasat bani ilegal, fara emiterea bonului fiscal este contraventie.
Chiar si in afara orelor de program nu este o scuza folosirea limbajului vulgar, sa nu mai aducem in vedere ca refuzarea unui serviciu pe criteriu de DISCRIMINARE este o abatere de la Carta Drepturilor Omului